November 26, 2012

Win!

Hey guys!
It's the 25th of November sooooo.... The givaway winners!
I'm actually disappointed, I have far more daily views than the participants.... only 4!
So what I'm gonna do is SPLIT the prize in first and second place.
First place gets the BB creams set. Second gets a free art!

Ready?


Second place )o)
Athene!
Congratulations~~ Thank you for following Mary in the Sky and care enought to participate *-* Please send me an e-mail at cake.rebu@yahoo.com com a foto do que você quer que eu desenhe <3 E alguns detalhes, por exemplo as cores do laço em volta e se você gostaria de decorações especificas ^^/ Also your address so I can send it to you!


And the first place iiiiiiiiiiiiiiiis..........


ta daaaaa.!!!!

Katherine

Congratz! Send me your address at cake.rebu@yahoo.com and I'll send you your prize!



Well, I won't be doing givaways so soon Y_Y I am hurt, boo hoo.....!




take care!





1 comment:

  1. Minha nossa já acabou! Perdi as datas do concurso, que pena :( Mas parabéns às vencedoras ^-^
    Hoshi, peguei do seu blog o "Meme lolita dos 30 dias"! Já coloquei seu link no meu primeiro post! *-*
    Beijão!

    ReplyDelete

Any thoughts? Shootミ☆